Zorgprofessionals

Wij hebben een lange geschiedenis met de zorg voor mensen met psychische problemen en/of een verstandelijke beperking en zijn daar ook trots op. Daardoor kennen we hen goed en weten nét even beter met hen om te gaan.

Onze aanpak staat ook voor goede samenwerking met zorgverleners, begeleiders en mantelzorgers: professioneel, prettig, persoonlijk en altijd op maat. Wanneer we elkaar beter kennen, wederzijds weten wat er speelt, halen we vaak betere resultaten voor onze gezamenlijke cliënten. Denk aan goede afspraken over terugkoppeling en helderheid over wederzijdse verwachtingen.

We ontwikkelen, waar mogelijk samen met anderen, aanvullende werkwijzen en methoden om mensen financieel weerbaarder en zelfstandiger te maken. We beschikken over expertise waar je een beroep op kan doen én wij doen graag een beroep op jou om je expertise en ervaringen met ons te delen.

Professionals in de zorg vinden makkelijk de weg naar onze medewerkers om even mee te denken of geadviseerd te worden. En we komen graag langs op zorglocaties om informatie te geven over hoe we werken en wat we kunnen betekenen voor cliënten. Maar ook om te leren over hoe we ons kunnen verbeteren; hoe we jou kunnen ontzorgen. Daarbij hebben we steeds het directe belang van onze cliënten voor ogen.

Oplossing van jouw problemen begint hier

Waar kunnen wij je mee helpen? *

Graag reactie via *

Graag akkoord geven *