Tarieven Inkomensbeheer en bewindvoering in 2024

We zijn niet gericht op het maken van (financiële) winst. Wij houden de kosten zo laag mogelijk en hanteren een eerlijk tarief dat bovendien lager is dan het maximum wettelijk vastgestelde tarief. Bij Stichting Opmaat betalen cliënten geen btw en betalen zij ook niet steeds extra voor als eens extra diensten nodig zijn.
Vaak kan je de kosten voor inkomensbeheer of de bewindvoering geheel of gedeeltelijk vergoed krijgen, bijvoorbeeld via een beroep op bijzondere bijstand. Als dat ook voor jou het geval is, zullen wij dat voor je regelen.

Heb je vragen over onze tarieven of bijvoorbeeld over bijzondere bijstand? Laat het ons weten!

Vaste kosten per maand (“beloning”)

Beschermingsbewind of Inkomensbeheer per cliënt 108
Beschermingsbewind of Inkomensbeheer echtpaar/partners 129

Eenmalige kosten bij opstarten of beëindigen